یکشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۲۹

حجت‌الاسلام قدس، رئيس كارگروه فرهنگي و اجتماعي قزوين+20:

مسوولين بايد به فرهنگ بومي شهر قزوين در زمينه‌هاي مختلف توجه كنند

استفاده از فرهنگ بومي شهر قزوين در زمينه‌هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي حتي در اجراي پروژه‌هاي عمراني شهرداري قزوين بايد مورد توجه مسوولين قرار گيرد.

 

رئيس كارگروه فرهنگي و اجتماعي در دوره چهارم  كارگروه قزوين+20 گفت: استفاده از فرهنگ بومي شهر قزوين در زمينه‌هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي حتي در اجراي پروژه‌هاي عمراني شهرداري قزوين بايد مورد توجه مسوولين قرار گيرد و تاكنون به اين موضوع توجه كمتري شده است.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ حجت‌الاسلام عباس قدس در پنجمين جلسه كارگروه فرهنگي و اجتماعي در دوره چهارم كارگروه قزوين+20 با بيان اينكه توجه كمتري به موضوع فرهنگ اصيل قزوين در اجراي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي در شهر قزوين شده است، افزود: براي احياي فرهنگ بومي قزوين به خصوص در اجراي پروژه‌هاي عمراني شهر بايد از نيروهاي خود اين شهر استفاده كرد.
وي با تاكيد بر اينكه بعد از اجراي هر پروژه‌ بايد يك ارزيابي در خصوص تاثيرات اجرايي آن در جامعه صورت گيرد، بيان كرد: ارزيابي پروژه‌ها باعث خواهد شد تا در اجراي پروژه هاي بعدي تصميماتي بهتري اتخاذ شود.
سيد مهدي يدي همداني معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين نيز در اين جلسه در خصوص ترويج فرهنگ حمل و نقل عمومي گفت: نواقص زيادي در باورهاي اجتماعي در رانندگي وجود دارد كه با ارائه راهكارهاي بايد اين نواقص برطرف شود.
همداني با تشريح مشكلات فرهنگي در حمل و نقل عمومي گفت: اين كارگروه مي‌تواند به اين مجموعه كمك كند كه در سال آينده از چه روش هاي براي سرمايه گذاري در ترويج فرهنگ حمل و نقل عمومي استفاده شود تا بتوانيم در اين زمينه موفق شويم.
پايان پيام    
 

 

تصاویر مرتبط