6/8/2016

ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين:

زنگ خطر آتش‌نشاني قزوين در يک روز 30 بار بصدا درآمد

ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از وقوع بيش از 30 حادثه در يک روز در شهر قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين، ذوالقدر افزود: در تماس‌هاي مردمي با سامانه 125 آتش‌نشاني قزوين در 24 ساعت روز سه شنبه هجدهم خرداد ماه بيش از 30 مرتبه آژير خطر خودرو هاي آتش نشاني قزوين بصدا در آمد.

وي افزود: مهمترين عمليات‌هاي اين روز، تصادف خودروي نيسان و پرايد در ورودي شهرک هفت سنگان قزوين در ساعت 11 و 17 دقيقه آتش نشانان ايستگاه‌هاي 1 و 3 اين سازمان را به محل حادثه برد و در جريان اين حادثه يک نفر مصدوم تحويل کارکنان اورژانس شد.

وي افزود: در حادثه ديگر سقف مغازه‌اي در خيابان پادگان قزوين در حال ريزش بود که آتش نشانان ايستگاه شماره 2 (شهيدبابايي) در ساعت 13 و 58 دقيقه براي احتياط حادثه به محل اعزام و با ايمن سازي محل، موارد ايمني لازم را به مالکان ارائه کردند.

مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين تصريح کرد: 2 مورد محبوس شدن در داخل آسانسور در شهرک پونک و خيابان شهيد انصاري قزوين به اين سازمان گزارش شد که آتش نشانان در سريعترين زمان ممکن 2 نفر از شهروندان را از کابين آسانسور خارج کردند.

گفتني است؛ آتش نشانان قزوين در اين روز 22 مورد آتش سوزي باغ و علف هاي هرز، 2 مورد آتش سوزي واحد تجاري و آتش سوزي اتاقک نگهباني را اطفاء و دفع خطر کردند.

 

related images