چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۱

پیام نوروزی دکتر مهدی صباغی شهردار قزوین به مناسب آغاز سال ۱۴۰۳

دکتر مهدی صباغی شهردار قزوین در پیامی سال آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی را به ملت شریف ایران و شهروندان قزوینی تبریک گفت.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ متن پیام بشرح ذیل است:

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز تجلی و انعکاس زیست متعالی عناصر مذهبی و ملی فرهنگ ایران اسلامی در کنار هم است. فرهنگ و تمدنی غنی و کهن که همواره در میان جهانیان زبانزد خاص و عام بوده است و همواره ویژه و منحصر به فرد بودن آن دوستان و دشمنان را به تحسین واداشته است.

در میانه فرهنگ و تمدن کهن ایرانی، شهر قزوین از دیرباز به مانند نگینی بر انگشتر ایران عزیز خودنمایی می کند و فرهنگ و هنر، علم، تاریخ، اقتصاد، کشاورزی و ... آن همواره پیشتاز بوده است و موجب گشته تا نام قزوینی ها در برگ تاریخ خوش بدرخشد و جاودانه بماند.

اکنون که در بهار قرآن و بهار طبیعت واقع شده ایم و عید نوروز در کنار روزهای پرفضیلت روزه داری سرآغازی برای سال جدید مملو از معنویت شده است ضمن خسته نباشید و خداقوت به همه همکاران پرتلاش مجموعه مدیریت شهری در یک سال گذشته از همیاری مردم عزیز قزوین نیز که همواره در کنار شهرداری بوده اند قدردانی می نمایم.

اینجانب همچنین فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان را به شهروندان عزیز قزوینی تبریک و تهنیت می گویم و سالی توام با سلامتی و شادکامی را برای آنان آرزومندم.

تاکید می نماید که در جهت وظیفه و به پاس قدردانی از مردمان شایسته قزوین، مجموعه مدیریت شهری به مانند سال های پیشین با تمام توان در سال جدید در عرصه خدمت رسانی به مردم حضور خواهد داشت تا در کنار هم سالی پربار و پربرکت ررا تجربه کرده باشیم.

 

            مهدی صباغی/شهردار قزوین/نوروز 1403

تصاویر مرتبط