چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۹

منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد:

فضاسازی شهری سازمان زیباسازی با رویکرد افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات

منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فضاسازی شهر با رویکرد افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات در یازدهم اسفند ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم افزود: به منظور تبیین حق انتخاب و تعیین سرنوشت کشور توسط مردم، سازمان زیباسازی اقدام به نصب بنر با هدف آگاهی بخشی شهروندان و افزایش مشارکت مردم در انتخابات نموده است.


وی افزود: در این بنرها چند طرح از سوی سازمان زیباسازی شهرداری طراحی و اکران شده که از جمله آن می توان به بنر" همه می آییم"، " انتخابات؛ راه حل مشکلات"، "انتخاب قوی ایران قوی برای اقتدار ایران"، "تصمیم امروز، تصویر فردا " و.... اشاره کرد که در نقاط مختلف شهر نصب شده است.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین تصریح کرد: همچنین به منظورافزایش مشارکت شهروندان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری طرح های مختلفی که نشان دهنده اهمیت انتخابات و تأثیر آن بر زندگی مردم است، طراحی و نصب شد.


منجم خاطرنشان کرد: نصب بنر طرح های انتخاباتی «همه می آییم» با نماد اثر انگشت و دعوت به حضور حداکثری در انتخابات در معابر پرتردد شهر و اکران آرم ستاد انتخابات بر روی جداره المان میدان مینودر از دیگر فعالیت‌های این سازمان در این روزهای انتخاباتی است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط