چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۰۲

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

طرح کارت پارک مکانيزه در 40 درصد معابر شهر قزوين اجراي مي‌شود

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: طرح کارت پارک مکانيزه در 40 درصد معابر شهر قزوين اجراي مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان افزود: ماده 15 آئين نامه رسيدگي به تخلفات درباره اجراي طرح کارت پارک مکانيزه در هسته مرکزي شهر است.

وي اضافه کرد: هدف از اجراي اين طرح توزيع عادلانه فضاي پارک بين شهروندان است زيرا براين اساس در معابري که طرح اجرا نمي‌شود، فضاي کنار خيابان در اختيار افراد خاصي قرار مي‌گيرد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با بيان اينکه اجراي طرح کارت پارک تأثير زيادي در افزايش درآمد اصناف داشته است، عنوان کرد:  قبل از اجراي طرح مذکور فضاي جلوي مغازه در تمام طول روز در اختيار يک فرد بود اما با اجراي اين طرح اين فضا حداقل در اختيار 7 يا 8 نفر قرار مي گيرد.

عرشيان تصريح کرد:اکنون پيمانکار اجراي طرح کارت پارک با استفاده از 55 نفر نيروي انساني و 4 بازرس در معابري که اين طرح اجرا مي شود، فعال بوده و بازرسان نيز وظيفه کنترل و رسيدگي به اپراتورها را بر عهده دارند.

وي خاطرنشان کرد:اکنون هزار و 350 فضاي پارک داريم که 40 درصد معابر را شامل شده و در هسته مرکزي شهر قزوين قرار دارد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: اميدواريم با اجراي اين طرح در تعداد بيشتري از معابر بتوانيم بستر لازم براي استفاده تمام شهروندان از فضاي پارک حاشيه اي را فراهم کنيم.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط