یکشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۱

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبرداد

برگزاري نشست تخصصي حوزه ترافيک با شهرداري شهرهاي اقماري استان

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: به منظور بررسي و ارزيابي مشکلات ترافيکي شهر اقماري استان نشست تخصصي سازمان حمل و نقل و ترافيک با شهرداري شهرهاي تابعه استان برگزارشد

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: باتوجه به اينکه حدود 50درصد خودروهاي فعال در شهر قزوين مربوط به خودروهاي غير از ساکنان شهر قزوين است، توجه به وضعيت ترافيک شهرهاي استان ضرورت دارد.

وي عنوان کرد: مديريت ترافيک و ساير خدمات فني و مهندسي در حوزه حمل و نقل ايجاب مي کند به منظور هم انديشي و هم فکري در نحوه مديريت ترافيک نشست هاي جداگانه اي با شهرداري هاي اطراف انجام شود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به هدف از برگزاري اين نشست ها تصريح کرد: هدف از اين نشست ها استفاده از تجربيات يکديگر و تعامل در مديريت ترافيک در مبادي ورودي شهر قزوين و شهرهاي اقماري است.

عرشيان خاطرنشان کرد: در اين راستا نخستين جلسه تخصصي در حوزه حمل و نقل و ترافيک با شهردراي تاکستان و شريف آباد برگزار شد تا از تجربيات يکديگر در اين حوزه بهره مند شويم.

وي يادآور شد: اميدواريم برگزاري اين سلسه نشست ها در بهبود وضعيت حمل و نقل و ترافيک شهر قزوين و ديگر شهرهاي  استان موثر واقع شود.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط