یکشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۳

خرم نیا:

بوستان های قزوین در روز ۱۳ فروردین از ساعت ۱۷ پذیرای شهروندان است

خرم نیا مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین خبر داد: به منظور رفاه حال شهروندان و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، بوستان های قزوین در روز ۱۳ فروردین از ساعت ۱۷ آمادگی پذیرایی از همشهریان گرامی را دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ جابر خرم نیا با اعلام این خبر افزود: به دلیل حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، بوستان‌های شهر قزوین نظیر بوستان ملی باراجین و ملاخلیلا، از ساعات نزدیک به افطار پذیرای مردم در روز طبیعت هستند.

 

خرم نیا خاطرنشان کرد: در راستای آماده‌سازی بوستان‌ها برای پذیرایی از زائران و همشهریان گرامی در روز طبیعت، در حد امکان جهت خدمات رسانی به شهروندان، نور و روشنایی بوستان‌ها تقویت شده است.

 

وی با تاکید بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از شهروندان گرامی خواست تا در ساعات تعیین شده به بوستانها مراجعه کرده و همچنین مانند همیشه از شکستن درختان، آتش روشن کردن در نزدیک درختان و بوته‌زارها خودداری کنند و حتی الامکان در بوستانهایی نظر باراجین و ملاخلیلا از امکانات پیک‌نیک که در خود بوستان پیش‌بینی شده است استفاده کنند. خرم نیا همچنین از همشهریان خواست تا در جهت کاهش بار ترافیکی روز طبیعت، حضور در نزدیک‌ترین بوستان به منزل خود را در اولویت قرار دهند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط