2/22/2012

گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

اتمام مرحله اول عمليات عمراني پروژه توسعه قرائت‌ خانه کتابخانه انديشه

مرحله اول اين پروژه شامل عمليات عمراني سفت کاري از جمله اجراي فنداسيون، اسکلت، سقف و ديوار چيني بوده است که با اعتبار 60 ميليون تومان به اتمام رسيده است.

مدير منطقه 3 شهرداري قزوين از اتمام مرحله اول عمليات عمراني پروژه توسعه قرائت خانه کتابخانه  انديشه با اعتبار 60 ميليون تومان خبر داد.

ناصر گنجي، مدير منطقه 3 شهرداري قزوين گفت: طبق برنامه ريزي انجام شده در ابتداي سال90 مرحله اول عمليات عمراني پروژه توسعه قرائت خانه کتابخانه انديشه به اتمام رسيده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه 3 شهرداري قزوين؛ گنجي با بيان اينکه به دليل کمبود بودجه اجراي عمليات عمراني اين پروژه در دو مرحله اجرايي مي شود که هم اکنون مرحله اول آن به اتمام رسيده است، بيان کرد:مرحله اول اين پروژه شامل عمليات عمراني سفت کاري از جمله اجراي فنداسيون، اسکلت، سقف و ديوار چيني بوده است که با اعتبار 60 ميليون تومان به اتمام رسيده است.

وي با بيان اينکه عمليات عمراني مرحله دوم اين پروژه که شامل نازک کاري مي باشد در سال آينده اجرايي خواهد شد، افزود: مديريت اين مجموعه آمادگي کامل را براي اتمام دو مرحله اين پروژه در سال جاري داشت اما به دليل کمبود بودجه اين پروژه در دو مرحله اجرايي گرديد.

مديرمنطقه سه شهرداري قزوين با اظهار اينکه در سال آينده با اعتبار 70ميليون تومان مرحله دوم عمليات عمراني اين پروژه آغاز خواهد شد، بيان کرد: عمليات عمراني پروژه فوق در تيرماه سال 91 به طور کامل به بهره برداري خواهد رسيد.

اين مقام مسوولتوضيح داد: اين پروژه بر اساس نياز شهروندان به مکان بيشتر براي مطالعه در سالن کتابخانه انديشه واقع در ناحيه مهديه اجرايي شده است که بهره برداري از آن رضايت شهروندان را به همراه خواهد داشت.

گنجي اضافه کرد: با توسعه قرائت خانه کتابخانه انديشه چندين اتاق مطالعه به اين کتابخانه با مساحت 150مترمربع اضافه شده است.

 پايان پيام

related images