2/8/2012

گنجي، مدير منطقه 3 شهرداري خبر داد:

ابلاغ نقشه طرح مصوب موضع آبگيلک به منطقه سه شهرداري قزوين

نقشه طرح مصوب موضع آبگيلک که به تصويب سازمان مسکن و شهرسازي رسيده بود، به منطقه سه شهرداري قزوين ابلاغ شده است.

ناصر گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: نقشه طرح مصوب موضع آبگيلک که به تصويب سازمان مسکن و شهرسازي رسيده بود، به منطقه سه شهرداري قزوين ابلاغ شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ گنجي با بيان اينکه طبق نقشه ابلاغ شده از سوي سازمان مسکن و شهرسازي محدوده‌هاي منطقه آبگيلک مشخص شده است، افزود: طبق اين نقشه گذر و خيابانهاي اين منطقه به طور دقيق و وضعيت پلاک‌ها نيز در مسير خيابان‌ها مشخص شده است.

گنجي با اشاره به افزايش ساخت و ساز در منطقه آبگيلک اضافه کرد: ابلاغ نقشه و تصويب طرح موضع در اين منطقه يکي از ضرورتهاي شهرسازي به دليل افزايش ساخت و ساز در اين منطقه بود.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين در ادامه بيان کرد: با توجه به اهميت تعيين و تکليف زمين‌ها براي ساخت و ساز  هم اکنون برداشت اطلاعات اکبرآباد و اميرآباد توسط نقشه برداران انجام شده است و براي تصويب طرح موضعي اين دو ناحيه به معاونت شهرسازي شهرداري ارسال گرديده است.

اين مقام مسوول اضافه کرد: اگر بودجه تعريف شود، برداشت اطلاعات براي نقشه برداري از نجف آباد و  وثوق آباددر دستور کار قرار خواهد گرفت تا ساخت و سازها بر اساس اصول و ضوابط شهرسازي باشد.

پايان پيام

related images