یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۲

توسط سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین انجام شد؛

تقدیر از کارکنان نیروی انتظامی شاغل در پاسگاه پایانه آزادگان شهرداری قزوین

به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی از کارکنان نیروی انتظامی شاغل در پایانه مسافربری آزادگان شهرداری قزوین تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ در این مراسم که با فصیحی رامندی و صلح جو اعضای شورای اسلامی قزوین، عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، صفری پور نایب رییس انجمن صنفی شرکت های مسافربری استان قزوین، محبتی نماینده انجمن صنفی رانندگان استان قزوین، مناسب فام نماینده اداره کل راهداری استان قزوین و مجید اسلامی مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین حضور داشتند، فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک هفته ناجا گفت: امروز پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان نهادی اثرگذار و مقدس با تامین امنیت در جامعه که از مولفه های پیشرفت در جامعه است در توسعه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی وسیاسی نقش تاثیرگذاری دارد.

حسین صلح جو دیگر عضو شورای اسلامی قزوین هم در این مراسم با تبریک هفته ناجا از زحمات نیروهای امنیتی و انتظامی برای تامین امنیت شهرستان قدردانی کرد وافزود: نام نیروی انتظامی با شجاعت و ایثارگری غیورمردانی عجین است که با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری امنیت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر گام برداشته‌اند.

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان خدوم وزحمت کش این نیرو و با اشاره به اینکه امنیت اجتماعی مرهون حضور مقتدرانه و زحمات شبانه روزی کارکنان این نیرو است گفت : نیروی انتظامی خادم، خوشنام و مورد اعتماد مردم است.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین: نیروی انتظامی خادم، خوشنام و مورد اعتماد مردم است

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین امنیت و آسایش مردم را ثمره کوشش و تلاش شبانه‌روزی پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ، قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت، ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند.

مجید اسلامی ادامه داد: فداکاری ماْموران انتظامی در خدمت‌رسانی به شهروندان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و امنیت کشور مرهون زحمات و تلاشهای خالصانه شما بزرگواران نیروی انتظامی است.

در این آیین  از افسران کادر ناجا و سربازان وظیفه شاغل در پایانه های مسافربری شهرداری قزوین با اهدای لوح سپاس، تجلیل به عمل آمد .

پایان پیام./

تصاویر مرتبط