دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۸

حق شناس نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در نشست با شورایاران تاکید کرد:

سیاست شورای ششم فعال‌تر شدن شورایاری است

توجه شورای ششم به عمق حضور و ظهور شورایاران بسیار جدی است و بنا داریم درسال آینده جلسات و نشست های هم اندیشی مستمر با حضور شورایاران برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین، محسن حق شناس نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در نشست با شورایاران نواحی قزوین اظهار کرد:شورای شهری موفق است که شورایارهای موفق و فعالی در کنار خود داشته باشد بر این اساس سیاست شورای ششم فعال‌تر شدن شورایاری هاست.

وی با اشاره به حضور نخبگان محلی و معتمدین در این نشست خاطر نشان کرد:با استفاده از ظرفیت نخبگانی محلی  و معتمدین در شورایاری ها بسیاری از اقدامات و پیگیری ها عمیق تر و یکدست پیش می رود.

به گفته حق شناس،در برخی مواقع شورایاری ها کاری می کنند که یک عضو شورا و یا یک نماینده مجلس انجام می دهد ،به عنوان نمونه تبدیل زمین چمن مصنوعی به سالن ورزشی در ناصرآباد با همت شورایارها و دلایلی که ارایه نمودند  صورت گرفت.
 
وی افزود: با توجه به اینکه مشکلات هر محله با محله ای دیگر متفاوت است بنا داریم تا در مدت باقیمانده از شورا به طور مستمر جلسات با شورایاری ها را در برنامه داشته باشیم و به طور جزئی و عمیق مشکلات را بررسی نماییم .

حق شناس ضمن قدردانی از زحمات شورایاران خاطر نشان کرد:مجموع مطالبات و درخواست‌هایی که از طریق شورایاران و اعضای شورا و سایر نیازها به شورا ارایه شده بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان است در حالی که کل اعتبار شهر برای سال آتی ۵/۲ هزار میلیارد تومان است ولذا هنر شورایاری و تعامل با شورا باید این باشد که اولویت اول زمین نماند و آن پروژه ای اجرا شود که در بهبود وضعیت زندگی مردم موثر باشد .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط