دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۳

علی فرمانی،

لزوم افزایش تعاملات و همکاری شهرداری با میراث فرهنگی

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خواستار افزایش تعاملات و همکاری های بیشتر شهرداری با میراث فرهنگی استان شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی جزییات درآمدی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال آینده برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور  باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه قزوین بار دیگر برگ زرینی از حضور باشکوه خود را در دفتر انقلاب به ثبت رساندند که ستودنی و قابل قدردانی است .

وی ادامه داد:مسؤلین باید در جایگاه‌های خود قدردان این حضور مردم و زحمات آنان در عرصه های انقلاب باشند و در راستای خدمت گزاری به آنان از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

فرمانی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی کدهای درآمدی اختصاص داشت پیرامون پروژه احداث میدان میوه و تره بار اظهار کرد: باید یک منبع درآمدی کلان را برای اجرای این پروژه فریز کنیم.

فرمانی درخصوص پیگیری شورا پیرامون روکش بودجه و عمل به تعهدات شهرداری در تکالیف ابلاغی خاطر نشان کرد: لازم است تا در جلسات روکش بودجه  حتما شهردار، مدیران و معاونین وی حضور داشته باشند و به طور مستمر این جلسات برگزار شود و مدیریت شهری نیز پیگیر مطالبات شورا باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به آسیب شناسی صورت گرفته از جلسات روکش بودجه به نظر می رسد علت عدم اجرای برخی پروژه ها کمبود منابع مالی نبوده است بلکه عدم مدیریت و عدم همکاری و پیگیری موارد توسط شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، همچنین خواستار تعامل بیشتر و قوی‌تر مدیریت شهری با حوزه میراث فرهنگی شد و گفت: تعاملات خوبی از سوی سازمان میراث فرهنگی با شهرداری وجود داردو شاهد اقدامات اجرایی از سوی این سازمان هم بوده ایم ، اما به نظر می رسد تعاما یکسویه برای پیشبرد اهداف مدنظر مثمر ثمر نیست و ضرورت دارد تا شهرداری هم تعاملات خود را در این حوزه افزایش دهد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط