دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۳

رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین؛

حضور حماسی و وحدت بخش مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن ستودنی است

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین از حضور حماسی و وحدت بخش مردم شهر قزوین در آوردگاه ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،حسین صلح جو رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم شهر قزوین، در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد؛ملت بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی در چهل و پنجمین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی و در جشن بزرگ ملی و مطلع فرا رسیدن ماه شعبان که ماه رحمت و رضوان الهی است جلوه‌های درخشانی از عنایات حق را متجلی و عزم راسخ همراه با بصیرت و وفاداری انقلابی خود را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه بار دیگر مردم شهر و استان قزوین با حضور خود برگ زرین دیگری از انقلاب را رقم زدند افزود:مردم خوب ما ثابت کردند پای عهدی که با امام خمینی (ره) و شهدا بسته اند هستند و اکنون این مسئولین هستند که باید پای حرف ها وعده هایی که به مردم می دهند باشندو صداقت خود را مانند مردم ثابت کنند.

صلح جو، تاکید کرد؛مردم در همه صحنه های انقلاب نشان دادند که پای نظام ایستاده اند ومسئولین هم باید توجه بیشتری داشته باشند.

وی از همراهی و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و گفت:بنده به عنوان کوچترین عضو وخادم مردم ازحضور همشهریانم تشکرمی کنم و از شهردار انقلابی ومدیران  زحمتکش که همیشه پای کار خدمت به مردم بوده و با تمام توان خودجهت حضور حداکثری مردم و ایجاد نشاط و شادابی و زنده دلی پای کار آمدند تقدیر و تشکر میکنم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط