سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۳

چگینی،

از تلاش شهرداران و اعضای شورای دوره چهارم و پنجم برای طراحی و اجرای بخشی از پروژه کمربندی آیت الله باریک بین قدردانی می کنم

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین از تلاشهای اعضای شوراهای دوره چهارم و پنجم و شهرداران این دو دوره در طراحی واجرای بخشی از پروژه کمربندی آیت اله باریک بین ( کمربندی شرق) قدردانی نمود.

ولی چگینی رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده در به ثمر نشستن پروژه کمربندی آیت اله باریک بین اظهار کرد: از تلاشهای صورت گرفته توسط اعضای دوره های چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر قزوین و شهرداران این دوره ها آقایان دکتر نصرتی، دکتر صفری و مهندس طاهرخانی در آغاز و اجرای بخشی از کلان پروژه کمربندی آیت اله باریک بین قدردانی می نمایم .
 
وی ادامه داد: این پروژه در دوران شورای چهارم و پنجم کلید خورد و بخشی ازآن نیز در آن دوران اجرا شد پس لازم است زحمات و تلاشهای این عزیزان نیز ارج نهاده شود.
 
وی با بیان اینکه عمر خدمتگزاری بسیار کوتاه است خاطرنشان کرد: هر شورایی یک عمری دارد و به یک چشم برهم زدنی تمام می شود لذا باید بتوانیم از این زمان باقیمانده بهترین استفاده را نموده و برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان تلاشهای بیشتری نماییم .

وی تاکید کرد: ممکن است در دوره ششم شورا نیز  کلنگ پروژه هایی بر زمین زده شود و در دوره های بعدی کار  تکمیل شود لذا باید در همیشه قدردان زحمات افراد در دوره های مختلف مدیریتی باشیم . از گذشتگان به نیکی یاد کنیم و از زحمات آنان تشکر و قدردانی کنیم تا آیندگان هم با ما اینچنین باشند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط