یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۷

فصیحی رامندی ،

تمامی مناطق شهری در طول سال پیمانکار ۱۳۷ داشته باشند

در تمامی مناطق و نواحی شهر قزوین و در تمامی ایام سال باید پیمانکار ۱۳۷ برای رسیدگی سریع به مطالبات شهروندان وجود داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در جهت تقویت سامانه ۱۳۷ و تسریع در رسیدگی به پیام ها و مطالبات شهروندان و جذب پیمانکاران جز لازم است به نکاتی توجه شود.

وی ادامه داد: پیمانکاران  ۱۳۷ باید در اختیار معاونت عمرانی باشند چرا که  به خاطر توان و نظارت فنی که در آن بخش وجود‌ دارد نظارت بهتری برکارها انجام خواهد شد؛ همچنین  به یک پیمانکار چند ناحیه و منطقه کار سپرده نشود.

به گفته فصیحی رامندی ،لازم به ذکر است در تمامی ایام سال در سطح مناطق شهری و نواحی  پیمانکار ۱۳۷ وجود داشته باشد  و این گونه نباشد که برای رسیدگی به درخواست‌های فوریت دار شهروندان بگویند که پیمانکار نداریم.

وی همچنین خواستار وحدت رویه در مناطق  چهارگانه در حوزه رسیدگی به درخواستها و پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ شد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش پیرامون لایحه خرید تجهیزات برفروبی گفت: با توجه به نشستی که با اعضای شورای اسلامی شهر زنجان داشتیم در این شهر کارخانه تولید محلول یخ زدا وجود دارد که در هنگام برفروبی از این محلولها در مدیریت شهری زنجان استفاده می شود، لذا می توانیم  قبل از خرید تجهیزات برفروبی با ارزیابی و بررسی بیشتر در خصوص چگونگی عملکرد این محلول اقدام نماییم و درصورت مثبت بودن جوانب کار، از آن در جهت برفروبی شهر استفاده کنیم .

وی همچنین در بخش دیگر این جلسه در طرح دیدگاه خود پیرامون نمایشواره فاخر پانته آ گفت: این نمایش توسط هنرمندان قزوین اجرایی شد و به اعتقاد بنده کیفیت خوبی داشت و می‌توانیم با مساعدت شهرداری به برگزاری این برنامه، هنرمندان شهرمان را تقویت کنیم و همچنین هزینه های اجرایی محل برگزاری نمایش را تامین کنیم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط