یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۷

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین:

مرکز نمایش‌های میدانی در قزوین راه اندازی شود

به منظور اجرای نمایش‌های فاخر در شهر قزوین ضرورت دارد مرکز نمایش‌های میدانی راه اندازی شود، براین اساس پیشنهاد می شود در بودجه سال آینده برای این موضوع ردیف بودجه ای لحاظ شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،قاسم اللهیاری ،دبیر شورا و رییس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین در تالار مردم برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: طی دوسال گذشته در کمیسیون فرهنگی شورا اجرای نمایش های فاخر مانند فصل شیدایی از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به طور جدی پیگیری شد اما متاسفانه هنوز این مساله اجرایی نشده است.

اللهیاری بر لزوم ایجاد مرکز نمایش‌های میدانی در قزوین تاکید نمود و گفت: باید این تکلیف را در بودجه سال آینده قرار دهیم چرا که اگر این مرکز را با تمام امکانات مورد نیاز داشته باشیم می توانیم با کمترین هزینه میزبان نمایش های فاخر کشوری و استانی باشیم.

وی همچنین بار دیگر بر توزیع عادلانه اعتبار و رقم های مساعدت که توسط شهرداری پرداخت می شود تاکید نمود و گفت: متاسفانه شهرداری برای پرداخت ارقام ناچیز پنج تا ده میلیون تومان برای فعالیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی مردمی که مصوبه کمیسیون فرهنگی را دارد تاخیر میکند و از سوی دیگر قول های میلیاردی شهردار را لایحه می کند برای شورا که باید پاسخوی آن باشند.

اللهیاری همچنین در بخش دیگری از جلسه پیرامون وضعیت پیمانکاران سامانه ۱۳۷ گفت: به منظور تسریع در رسیدگی به مطالبات شهروندان ضرورت دارد تا پیمانکاران بومی و با توان فنی بالا برا سامانه ۱۳۷ انتخاب شوند تا آگاهی کامل به جغرافیای منطقه و نام خیابانها و معابر داشته باشند.

وی همچنین با انتقاد از عملکرد مدیریت شهری در سایت پاکسار گفت: در حال حاضر سایت پاکسار( محمدآباد) برای کل استان مورد استفاده قرار گرفته در حالی که همه هزینه ها از جمله احداث لندفیل برای شهرداری قزوین است ؛بر این اساس باید شهردار قزوین از ارتباطات خود در کلان استفاده نماید و از مدیریت ملی و استانی  برای هزینه های این سایت اعتبار جذب نماید همچنین لازم است سهم شهرها و روستاهایی که پسماند خود را به این سایت منتقل می کنند نیز در هزینه ها مشخص شود‌.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط