یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۷

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین اعلام کرد؛

تحقق ۵۴ درصدی درآمدهای شهرداری در شش ماهه امسال

رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی وسرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به تشریح گزارش درآمد و هزینه شش ماهه شهرداری قزوین پرداخت.

ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین ، به تشریح گزارش درآمد و هزینه شش ماهه شهرداری قزوین پرداخت و اظهار کرد: در بخش درآمدها از بودجه مصوب سه هزار میلیارد تومانی شهرداری قزوین میزان ۱۶۵۰ میلیارد تومان بودجه مصوب این بخش می باشد که  تا پایان شهریور ماه امسال حدود ۷۶۱ میلیارد تومان استحصال شده که نسبت به کل بودجه ۴۶ و نسبت به شش ماهه ۹۱ درصد محقق شده است.
 
وی به گزارش واگذاری دارایی سرمایه ای اشاره کرد و افزود:در این بخش ۱۳۰۰ میلیارد تومان بودجه مصوب شده است که در مدت شش ماهه حدود ۶۵ میلیارد تومان استحصال شده که پنج درصد به کل بودجه و ۱۰ درصد به نسبت شش  ماهه محقق شده است.
 
چگینی خاطر نشان کرد: در بخش واگذاری دارایی مالی بودجه مصوب ۵۱ میلیارد تومان بوده که تا پایان شهریور ماه امسال هیچ گونه وام و اوراقی دریافت نگردیده است .
 
وی در ادامه با بیان اینکه بودجه مصوب هزینه های جاری امسال شهرداری قزوین هزار میلیارد تومان می باشد به تشریح وضعیت این بخش پرداخت و گفت: در مدت شش ماهه امسال ۴۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است که نسبت به کل بودجه هزینه های جاری ۴۶درصد و نسبت به شش ماهه ۸۹درصد هزینه های جاری محقق شده است .
 
رییس کمیسیون مالی همچنین به هزینه کرد بودجه در بخش عمرانی اشاره کرد و گفت: دراین بخش، بودجه مصوب ۱۹۵۰ میلیارد تومان می باشد که در مدت شش ماهه امسال ۴۲۵میلیارد تومان هزینه شده است که نسبت به کل بودجه ۲۲درصد و به تناسب شش ماهه حدود ۴۳ درصد هزینه های عمرانی صورت گرفته است.
 
به گفته چگینی، دیون قطعی شده نیر ۵۰ میلیارد تومان در بودجه مصوب شده که تا پایان شهریور ماه امسال هیچ گونه هزینه ای در این بخش صورت نگرفته است .

 وی تاکید کرد: کل درآمد استحصال شده تا پایان شهریور ماه امسال ۸۲۷ میلیارد تومان می باشد که نسبت به کل بودجه ۲۸ درصد و نسبت به شش ماهه ۵۴ درصد استحصال گردیده است.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط