یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۷

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین ؛

شهرداری در مدیریت پسماند شهری برنامه و ساز و کاری ندارد

در حوزه پسماندها شهرداری قزوین دورهای باطل و هزینه های تکراری ادامه دارد و این نشان از عدم برنامه جامع و دقیق در حوزه مدیریت شهری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: مدیریت شهری باید از اساس ،وضعیت سازمان پسماند را ساماندهی نماید نه اینکه هراز گاهی فقط مدیر این سازمان را جابجا نماید.

وی افزود: هنوز انتظارات شورا در حوزه پسماند و تفکیک از مبدا و تولید انرژی و درآمد از زباله به نتیجه ای نرسیده است و دور باطل و هزینه ها تکرار می شود.

اشدری با اشاره به اینکه شهرداری هنوز در حوزه تفکیک زباله از مبدا و راه اندازی خطوط پردازش در سایت پاکسار برنامه مشخصی ندارد گفت: متاسفانه سوداگران تفکیک زباله در شهر از مخازن زباله فعالیت دارند و ما هنوز نتوانسته ایم در این حوزه ورود جدی داشته باشیم ،شهروندان صبورانه همراه ما هستند اما چقدر از ظرفیت آنان در امر تفکیک زباله استفاده شده است؟

وی همچنین در خصوص تقویت سامانه ۱۳۷ خاطر نشان کرد: باید تجهیزات این سامانه و پوشش فرم کارکنان متحد الشکل باشد و پیمانکار در سطح همان منطقه کارها را انجام دهد و این طور نباشد که یک پیمانکار در چندین منطقه و ناحیه کارهای ارجاعی از سامانه ۱۳۷ را انجام دهد.

 رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه مساعدت به نمایشواره پانته آ گفت: تهیه‌کننده این کار هنری نیروی ارزشی است و قطعاً هم با اسناد و مدارک کار می‌کندو قطعا آمادگی آن را دارد که جزییات هزینه کرد این نمایش را به شورا ارایه نماید و صرف توضیحات مدیر سازمان فرهنگی برای رای دادن کافی نیست ، عادلانه آن است که اعضای شورا در همه لوایح سخت‌گیری در ارزیابی را داشته باشند. نه صرفا  با حساسیت به دنبال نقد و بررسی مدارک فقط برخی از پروژه ها باشد.


وی همچنین تصریح کرد: افراد هنرمند در این نمایش بسیار  توانمند هستند که در محلات و مساجد ما برای نخستین‌بار تئاترهای کوتاه اجرا می‌کردند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط