سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

احداث پروژه میدان میوه وتره بار توسط حجره داران انجام شود

برای احداث میدان میوه وتره بار مرکزی باید از توان و سرمایه حجره داران و مالکان فعلی میدان استفاده شود .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ، فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید در جابجایی میدان میوه وتره بار از ظرفیت حجره داران برای سرمایه گذاری استفاده شود اظهار کرد: حجره داران افراد سرشناس، مومن‌ و متمولی هستند که در همه عرصه ها پشتیبان انقلاب ، نظام و میهن اسلامی بودند و همراه مردم هستند و لازم است تا در پروژه جابجایی میدان میوه تره بار از ظرفیت این افراد در سرمایه گذاری استفاده شود .
 
وی افزود: اصل و فرع کار در این پروژه حجره داران هستند چرا که مالک آنها هستند و تا خود حجره داران پای کار نباشند و سرمایه گذاری توسط آنها انجام نشود در هیچ بحثی در موضوع میدان میوه وتره بار شرکت نخواهم کرد .
 
اشدری تاکید کرد: زمان در انتقال و جابجایی میدان و میوه تره بار بسیار مهم است و باید در کمترین زمان ممکن صورت گیرد و با نظارت شهرداری و شورا تقویم زمان بندی ارایه شود و بر اساس آن پروژه پیش رود؛ امیدواریم که پروژه احداث میدان میوه و تره بار مرکزی شهر در این دوره از شورا به نتیجه برسد و یکی از افتخارات شورای ششم باشد .
 
 این عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در خصوص انتشار نشریه پیام شهر نیز گفت: شهردار باید پاسخگو باشد که چرا فایل نشریه پیام شهر که قبل از اربعین تهیه شد را اجازه چاپ نداده است در حالی که شورا و شهرداری مساعدتهای خوبی در زمینه اربعین داشت که باید اطلاع رسانی می شد،همه چیز را نباید گردن خود و عدم تشکیل شورای سیاست گزاری بیندازیم. آیا باید ما شورای شهری باشیم که به شهرداری اعتماد داشته باشیم ؟ آیا شهرداری سازو کار اعتماد را برای ما ایجاد کرده است یا نه؟  
 
 
وی همچنین خواستار برقراری سرویس رفت و برگشت اتوبوس از میدان میرعماد به سمت بوستان باراجین شد و گفت: در سالهای گذشته وسیله حمل  ونقل عمومی از میدان میرعماد قزوین به سمت بوستان فدک مهیا بود و شهروندان در آخرهفته می توانستند به صورت رایگان از این خدمات استفاده نمایند لازم است تا مجددا تمهیدات لازم در این خصوص توسط سازمان اتوبوسرانی مهیا شود وبا همراهی  هیات های ورزشی از جمله کوهنوردی بتوانیم هم  برای سلامت و ورزش شهروندان و هم کاهش ترافیک گام های خوبی برداریم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط