یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۶

دبیر پارلمان محلی قزوین:

سقف هدایا به حافظان قرآن کریم افزایش یابد

به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و تشویق شهروندان به حفظ قرآن کریم ضرورت دارد تا سقف هدایا در این بخش در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزایش یابد .

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،قاسم اللهیاری دبیر شورا و رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی  و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه افزایش سقف هدایا به حافظان قرآن کریم  با بیان این مطلب اظهارکرد: رقم پیشنهادی شهرداری برای حفظ هر جزء قرآن ۱۱۰ هزار تومان می باشد که رقم بسیار ناچیزی است لذا پیشنهاد می شود این رقم افزایش یابد.
 
وی افزود: همچنین ضرورت دارد تا برای فعالین عرصه قرآنی که دارای رتبه های برتر کشوری وبین المللی هستند تجلیل های شایسته در دستور کار قرار گیرد.
 
 به گفته اللهیاری ،تدوین طرح کلی و جامع در این حوزه  توسط مدیریت شهری می تواند راهگشای امور در تجلیل ها و اعطای هدایا براساس شاخص های طرح باشد .
 
دبیر پارلمان محلی قزوین در بخش دیگری ازسخنانش در این جلسه بر لزوم تسریع و پیگیری احداث باغ موزه دفاع مقدس تاکید نمود و گفت: پیمانکار این پروژه طی پنج سال اخیر کار خاصی در این پروژه انجام نداده است و لذا درخواست داریم تا مدیریت شهری  اهتمام جدی در اجرای این پروژه داشته باشد.
 
 اللهیاری همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس خواستار ارایه لایحه مساعدت شهرداری در چاپ کتب ستاد کنگره شهدا شد و گفت: این موضوع در کمیسیون فرهنگی شورا بررسی شد و مقرر گردید تا درصحن شورا رقمی برای مساعدت تعیین شود و سپس لایحه آن به شورا ارایه گردد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط