سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

بررسی لوایح شهرداری در جلسه تلفیق سه کمیسیون شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی،عمران و فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین لوایح مربوطه شهرداری قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه تلفیق کمیسیونهای مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری،با عمران، ترافیک و امور زیر بنایی  و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور اعضا،وثوق نیا مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ،سعیدی مدیر توسعه سرمایه انسانی، خلجی سرپرست درآمد ،پیله چی معاون عمرانی منطقه چهار، مجابی و یوسف احمد مسئولان درآمد مناطق و سایر کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی لوایح شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش،در ابتدای این جلسه ،لایحه شهرداری پیرامون کمک بلاعوض به میزان دو میلیارد ریال به تعاونی تاکسیرانی جهت تکمیل پروژه تعمیرگاهی توسط وثوق نیا مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تشریح شد و پس از بررسی اعضا با افزایش رقم مساعدت موافقت گردید.

در ادامه جلسه،لوایح عوارض ارزش افزوده ناشی از تعیین و تغییر کاربری عرصه و اعیان در اجرای طرحهای توسعه شهری در پرونده های دیال آبادی،رضایی و حسنعلی  مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین خلجی سرپرست درآمد به بیان توضیحات خود پیرامون انجام پهنه بندی و تهیه جدول برای عوارض ارزش افزوده ناشی از تعیین و تغییر کاربری عرصه و اعیان در اجرای طرحهای توسعه شهری پرداخت.

گفتنی است؛ لوایح هدیه خوش حسابی تابلوهای تبلیغاتی و اخذ مجوز برگزاری مناقصه برای پروژه های منطقه چهار و لایحه ارایه خدمات رفاهی، حفظ و نگهداری از اموال و پذیرش کارکنان در ساختمان شهرداری در مشهد مقدس و لایحه تمدید  نیروهای قراردادی شرکتی با شرکت بهسازان از دیگر لوایحی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در پایان این جلسه جزییات گزارش درآمد و هزینه چهار ماه سال جاری شهرداری قزوین ارایه و تشریح شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط