یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۲

ولی چگینی ،

وضعیت معابر داخل شهر و نواحی منفصل نامناسب است/ نهضت آسفالت راه اندازی شود

وضعیت برخی معابر شهری قزوین و نواحی منفصل شهری به لحاظ آسفالت مناسب نیست و لذا ضرورت دارد تا در این خصوص شاهد راه اندازی نهضت آسفالت باشیم .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور شهردار قزوین و با دستور کار پیگیری مطالبات شورا از مدیریت شهری برگزار شد اظهار کرد: اجرای پروژه های عمرانی بزرگ مانند کمربندی آیت اله باریک بین نباید ما را از ارایه خدمات شهری مانند آسفالت و بهسازی معابر شهری غافل نماید.
وی افزود: زحمات و تلاشهای زیادی در قبال اجرای پروژه کمربندی آیت اله باریک بین در حال انجام است که قدردان آنها هستیم اما شهروندان نیز مطالبات زیادی در خصوص آسفالت معابر دارند که باید به آنها توجه شود .
 
چگینی با بیان اینکه فقط چند ماه از فصل کاری باقی مانده است تاکید کرد: مدیریت شهری قزوین حتما موضوع رسیدگی به آسفالت و بهسازی معابر شهری را مد نظر قرار دهد تا شاهد افزایش رضایت مندی شهروندان باشیم .
 
رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار تسریع در آغاز اجرا و احداث دو تقاطع غیر همسطح که توسط اعضای شورا پیشنهاد و اولویت بندی شده بود از سوی شهرداری قزوین شد .
 
وی ضمن تقدیر از تلاش اصحاب رسانه در انعکاس اخبار شورا ومدیریت شهری قزوین و همچنین برنامه بازدید از پروژه های شهری از اقدامات صورت گرفته توسط مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر  و شهرداری قزوین در برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار قدردانی نمود .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط