سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۴

برپایی جلسه فوق العاده کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین در تالار مردم

جلسه فوق العاده کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه فوق العاده کمیسیون خدمات شهری، شهرسازی و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست محسن حق شناس و با حضور اعضا، صالحی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز ،کوزه گرها مدیر سامانه ۱۳۷،محمد خانلو معاون خدمات شهری منطقه دو شهرداری قزوین و با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش،جزییات لایحه خرید و اجرای تاسیسات برقی و روشنایی بوستان دهخدا با حضور صالحی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تایید شد.

همچنین گفتنی است؛ در ادامه جزییات  لایحه شهرداری پیرامون اخذ مجوز در استعلام مناقصه و مزایده بالای ۵۰۰ میلیون تومان در خصوص انجام پروژه فوریت‌های خدمات‌ شهری در معابر سطح منطقه دو توسط کوزه گرها مدیر سامانه ۱۳۷ و محمدخانلو معاون خدمات شهری و حسامی معاون عمرانی منطقه دو شهرداری تشریح شد .

کوزه گرها مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین در این جلسه اظهار کرد: در خال حاضر هیچ ساختار  نظارتی بر عملکرد پیمانکاران ۱۳۷ ندارد و لازم است تا در این خصوص برنامه ریزی شود.

وی همچنین خواستار تسریع رسیدگی به پیام های شهروندان و فوریت‌های اجرایی شهر شد و گفت: در برخی مناطق شهری شاهد رسیدگی دیرهنگام به پیام ها و تماس‌های شهروندان هستیم و خلائی در این زمينه وجود دارد.

به گفته کوزه گرها،پیمانکار ۱۳۷ کار فوریت‌های اجرایی کمتر انجام می دهد و لازم است تا پیرامون این وضعیت تصميم گيري شود.

همچنین گفتنی است؛ پس از بحث و تبادل نظر صورت گرفته در این جلسه مقرر شد تا آنالیز قیمت پیمانکار ۱۳۷ منطقه دو به طور شفاف و دقیق به کمیسیون ارایه شود و سازو کار پیشنهادی جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر از سوی پیمانکار ۱۳۷ اعلام شود تا کیفیت کار در این حوزه افزایش یابد و رضایت شهروندان حاصل شود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط