سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۴

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی با عمران شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

بررسی و تصویب اطلس جامع سرمایه گذاری شهر قزوین

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری با عمران، ترافیک و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین، لوایح شهرداری قزوین در حوزه مالی از جمله اطلس جامع سرمایه گذاری و بررسی افزایش حق الزحمه رانندگان آژانس شهرداری قزوین مورد بررسی قرار گرفت‌.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه تلفیق کمیسیونهای مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری با عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر به ریاست ولی چگینی و با حضور اعضا و مدیران مربوطه و با هدف بررسی لوایح مرتبط در حوزه مالی برگزار شد.

براساس این گزارش، لایحه تدوين اطلس جامع سرمایه گذاری شهر قزوین  مبنی بر تهیه ۱۵ بسته سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت مشاوران برای جذب سرمایه گذار توسط حافظی مدیر عامل خدمات طراحی شهرداری قزوین تشریح شد و پس از بحث و تبادل نظر اعضا مورد تایید قرار گرفت و جهت تصویب نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

در بخش دیگر این جلسه، لایحه افزایش حق الزحمه آژانس‌های شهرداری تا سقف ۵۰ درصد نرخ مصوب سازمان تاکسیرانی با حضور نصر اللهي معاون مالی و اقتصادی و مهدیون مدیر مالی مورد بحث قرار گرفت و با تصمیم اعضای کمیسیون مقرر شد تا ۶۰ درصد نرخ مصوب سازمان تاکسیرانی اعمال شود.

همچنین در این جلسه استفساریه برگزاری مناقصات در معاملات متکی به بودجه عمومی دولت و رعایت آیین نامه معاملات شهرداری تهران  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از دیگر لوایحی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت تعیین تکلیف وضعیت دهکده طبیعت قزوین بود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط