سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۴

برپایی جلسه تلفیق کمیسیونهای عمران با مالی و فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در تالار مردم

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه تلفیق کمیسیونهای عمران، ترافیک و امور زیربنایی با مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری و فرهنگی، اجتماعي و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضای کمیسیونها، عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری،آقاجانی معاون عمرانی منطقه یک،رضی معاون عمرانی منطقه نمونه گردشگری و کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش؛لوایح شهرداری قزوین در خصوص احداث باند کندوری مشعلدار و پروژه لکه گیری و روکش آسفالت منطقه نمونه گردشگری با حضور نمایندگان مطلع شهرداری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

همچنین در ادامه جلسه، لوایح پروژه های عمرانی منطقه یک و احداث خانه فرهنگ باغ نشاط نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا مستندات کافی در خصوص این لوایح به کمیسیون ارایه شود و همچنین بازدید از مکان پیشنهادی جهت احداث خانه فرهنگ در باغ نشاط صورت گیرد.

گفتنی است؛ لایحه سامانه اولویت دهی عبور خودروهای امدادی که توسط عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تشریح شد به دلیل عدم تنجز لایحه عودت داده شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط