یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۲

در نشست کمیسیون بانوان با مدیر عامل سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری تاکید شد؛

لزوم ایجاد بازیگاه های تخصصی کودکان در شهر قزوین /بوستان قرادآباد احداث شود

نشست مشترک رییس و اعضای کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین با مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قزوین با هدف هم اندیشی پیرامون توجه به مطالبات شهروندان و ارتقای خدمات رسانی در سطح بوستانها برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده به همراه مهری السادات تقوی نائب رییس این کمیسیون و ولی چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین با حضور در محل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قزوین با صالحی مدیر عامل  این سازمان دیدار و گفتگو نمودند .
 
بر اساس این گزارش؛در این نشست که حافظی مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین ،رجبی مشاور شهردار در امور مناسب سازی وسایر فعالین و مشاورین کمیسیون حضور داشتند مباحثی از جمله تسریع در  احداث بوستان قرادآباد و توجه به بازیگاه های تخصصی کودک در بوستانها را مطرح نمودند.
 
همچنین گفتنی است ؛اعضای حاضر در این نشست بر لزوم راه اندازی اتاق مادر وکودک در تمامی بوستانهای سطح شهر قزوین و ایجاد بازیگاه های تخصصی در سطح بوستانها تاکید نمودند .
 
این گزارش می افزاید : در این جلسه پیشنهاد شد که بوستان اندیشه واقع در منطقه برج تجارت به بوستان موضوعی در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی تبدیل شود .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط