پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۹

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین در مراسم روز خبرنگار خواستار شد؛

راه اندازی خانه خبرنگاران در قزوین

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین خواستار راه اندازی و ایجاد خانه خبرنگاران در شهر قزوین شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که به همت شورا و شهرداری قزوین برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش اصحاب رسانه در امر اطلاع رسانی اظهار داشت: خبرنگاران مسؤل مسولان هستندو در این راستا باید از مسئولان سؤال کنند و جواب درستی از آنها گرفته و مسئولانه در اختیار مردم قرار دهند و در این حوزه باید نگاه دریایی و اقیانوسی داشته باشیم.

وی افزود: سعه‌صدر مسئولان و خبرنگاران از همه‌چیز واجب‌تر است و باید تعامل مدیران ما آنقدر زیاد باشد که در مسئولیت‌شناسی شرایطی فراهم کنند که کار را روی دوش هم نیندازند و باید با خدمات کمبودهای همدیگر را بپوشند.

وی با تاکید بر راه اندازی خانه خبرنگاران در قزوین گفت: همچنانکه در استان اصفهان و سایر کلان‌شهرها خانه خبرنگاران وجود دارد باید برای این مهم برنامه ریزی شود لذا در قزوین نباید ادای کلان‌شهری را دربیاوریم و باید در حوزه رسانه هم مانند کلان‌شهرها رفتار کنیم.

اشدری همچنین بر لزوم ایجاد طرحی نو برای رسانه پیام شهر شهرداری قزوین تاکید نمود.

به گفته نائب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین باید برای اهالی رسانه شهر قزوین هم خانه خبرنگار بسازیم و هر کدام از رسانه‌هایی که سلامت و صداقت در اطلاع‌رسانی را به اثبات رسانند، باید در خانه خبرنگاران شهرداری قزوین میزی داشته باشند.

وی یادآور شد: اگر قرار است آگهی در مدیریت شهری از طریق رسانه‌ها ثبت شود،‌ باید توزیع آگهی عادلانه و منصفانه باشد و باید با خبرنگاران همراهی و از آنها حمایت کنیم.

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط