یکشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۵

صلح جو:

ضرورت اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه های مناسبتی/ نقش مدیریت شهری در برنامه های دهه امامت و ولایت پر رنگ بود

از زحمات و تلاشهای مجموعه مدیریت شهری قزوین در برگزاری برنامه های متنوع در دهه امامت و ولایت به ویژه در عید غدیر تقدیر و تشکر می نمایم.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: از تلاش‌ و همت شهردار قزوین و  تمامی سازمانهای شهرداری قزوین از جمله فرهنگی ورزشی،زیباسازی، فضای سبز، پسماند، آتش نشانی،حمل و نقل ،مناطق و تمامی بخشهای شهرداری در برگزاری باشکوه برنامه های دهه امامت و ولایت و عید غدیر تشکر و قدردانی می نمایم .

وی ادامه داد: نقش مدیریت شهری قزوین در اجرای این برنامه ها و مساعدت با هیأت‌ها و تشکل‌های مذهبی بسیار پر رنگ بود و این گونه شاهد رنگ و بوی علوی در شهر قزوین بودیم.

به گفته صلح جو ،همه سازمانهای شهرداری قزوین و مردم فهیم و ولایتمدار قزوین پای کار بودند تا رنگ و لعاب شهر با سالهای گذشته در عید غدیر و دهه امامت و ولایت متفاوت باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش خواستار اهتمام جدی و پای کار آمدن مدیران و دستگاه‌های اجرایی دیگر در دهه امامت و ولایت و عید غدیر شد و گفت: برگزاری مناسبت و اجرای برنامه ها تنها مختص شهرداری قزوین نیست لذا ضرورت دارد تا سایر نهاد ها نیز پای کار باشند تا بتوانیم در سال‌های آتی جشن‌ها و برنامه های خوب و فاخری را در سطح شهر اجرا نماییم و دین مان را به اهل بیت و واقعه غدیر ادا نماییم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط