یکشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۵

حق شناس:

ضرورت توجه به تهیه پیوستهای فرهنگی اجتماعی در پروژه های شهری/ قزوین غدیر متفاوتی را تجربه کرد

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین بر ضرورت توجه مدیریت شهری به تهیه و تدوین پیوستهای فرهنگی در دو پروژه بوستان بانوان و تئاتر شهر تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین ،محسن حق شناس نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور شهردار قزوین و با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار اظهار کرد: توجه به تهیه پیوستهای فرهنگی اجتماعی تاثیرات مفیدی در بهره برداری از پروژه ها خواهد داشت.

وی افزود: بر این اساس تهیه و تدوین پیوست فرهنگی برای پروژه های بوستان بانوان و تئاتر شهر برای صحت عملکرد و مسیر سلامت پروژه ضروری است و لازم است مدیریت شهری قزوین به این مطالبه شورا توجه ویژه نماید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه های متنوع برگزار شده در دهه امامت و ولایت و عید غدیر در شهر قزوین گفت: از تلاش و همت  تمامی شهردار و سازمانهای شهرداری به ویژه سازمان فرهنگی ورزشی و زیباسازی،رییس و اعضای کمیسیونهای فرهنگی و  بانوان و خانواده شورا در اجرای برنامه های دهه امامت و ولایت و عید غدیر تقدیر و تشکر می نمایم.

وی تصریح کرد: شهر قزوین، عید غدیر متفاوت نسبت به سال‌های قبل را تجربه کرد و ساکنین تمامی محلات شهری و مناطق منفصل شهر به نوعی شاهد برگزاری مراسمات و برنامه های متناسب با این اعیاد بودند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط