سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۰

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

لزوم اهتمام جدی مدیریت شهری در اجرای پروژه های عمرانی

مدیریت شهری قزوین با توجه به محدودیت فصل کاری بایستی در اجرای پروژه های عمرانی و هزینه کرد اعتبارات در این حوزه اهتمام جدی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین درجلسه بررسی تکالیف شهرداری در روکش بودجه مصوب ابلاغی با بیان این مطلب اظهارکرد: بودجه عمرانی شهرداری قزوین در سال جاری حدود دو هزار میلیارد تومان می باشد که اگر این رقم را به ۱۲ ماه سال تقسیم نماییم باید طی سه ماه سال جاری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در این بخش هزینه می شد که به نظر می رسد این رقم محقق نشده است.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین باید در حوزه پروژه های عمرانی تلاش بیشتری نماید افزود: بایستی در این حوزه مدیریت شهری قزوین پروژه های متعددی را اجرا نماید و اعتبارات عمرانی را متناسب با آنها هزینه‌ کند.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین  در بخش دیگری از این جلسه که پیرامون بحث درخصوص پروژه احداث بوستان قرادآباد بود گفت: لازم است تا مجوزات قانونی در خصوص احداث این بوستان باغستانی از سوی نهاد ها و دستگاههای مربوطه دریافت شود و در مرحله بعد رفع معارضات در محدوده اجرای این بوستان نیز صورت گیرد تا بتوانیم در مورد تامین اعتبار آن تصمیم گیری نماییم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط