یکشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۸

بررسی لوایح مربوط به پسماند در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین

جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا ،صباغها سرپرست سازمان مدیریت پسماند و کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی لوایح مربوطه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، لایحه شهرداری قزوین شامل اخذ مجوز برگزاری مناقصه برای پروژه های سازمان پسماند از جمله خدمات تعمیر مخازن زباله در ایستگاه‌های شش گانه،انواع لاستیک جهت ماشین آلات، انواع روغن جهت ماشین آلات ،ریل بتنی به تعداد ۶۵۰ عدد  و چرخ مخزن به تعداد ۳۰۰۰ عدد پس از بررسی مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

در بخش دیگر این جلسه گزارش اقدامات سازمان پسماند در خصوص نصب دستگاه شیرابه در سایت پاکسار و اقدامات شرکت بهروب در تفکیک پسماند از مبدا ارایه شد و اعضای کمیسیون ضمن استماع گزارش عملکرد سازمان پسماند خواستار نظارت بیشتر این سازمان در راستای اطلاع رسانی شرکت بهروب در افزایش آمار تفکیک پسماند از مبدأ و استفاده از شرکت‌های دیگر در این حوزه شدند.

همچنین گفتنی است؛ نظارت بر کار پاکبانان در راستای افزایش عملکرد و کیفیت کار و مانیتورینگ مرکزی در حوزه خدمات شهری و بررسی وضعیت دپوی نخاله های ساختمانی و برگزاری جلسه ای ویژه در فرمانداری از دیگر مباحثی بود که در این جلسه توسط اعضای کمیسیون مطرح شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط