سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۲

بررسی لوایح املاکی شهرداری در کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین

اعضای کمیسیون شهرسازی ،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح املاکی شهرداری قزوین با تصویب ۵ لایحه موافقت نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهری السادات تقوی و با حضور اعضا،بهنام زاده مدیر املاک و مسؤلان املاک مناطق شهرداری قزوین و با هدف بررسی لوایح املاکی شهرداری قزوین برگزار شد.

براساس این گزارش،لایحه توافق شهرداری قزوین و متولی موقوفه مولاوردیخانی در بلوار شهید باهنر مبنی بر تفکیک یک قطعه زمین با حضور نمایندگان مطلع شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و به تایید اعضای کمیسیون رسید.

همچنین در ادامه جلسه لایحه توافق با آقای میرزا شاعری واقع در کمربندی شهید بهشتی و میدان سرداران مبنی بر تفکیک و تغییر کاربری مورد بررسی قرار گرفت و نظر مثبت اعضای کمیسیون را جلب نمود.

این گزارش می افزاید: لایحه تمدید زمان شروع احداث بنای مرکز شبانه روزی نگهداری معلولان ذهنی و جسمی با حفظ مالکیت شهرداری توسط موسسه طلیعه مهر در شهرک دانش مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد.

این گزارش خاطر نشان می کند؛ لوایح املاکی دیگر شامل توافق با آقایان بهنام فر و علیزاده مبنی بر تفکیک قطعه زمین، توافق با رامین شویدی مبنی بر خرید مازاد خط پروژه به مساحت ۱۶۷ مترمربع در ملاصدرا و لایحه توافق شهرداری با خانم خدامرادی براساس ماده ۱۰۱ قانون شهرداری ها و توافق با آقای ستار مافی مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط