جمعه ۱۴۰۲/۰۱/۲۵

بررسی پنج لایحه در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی،عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین سه لایحه مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت‌.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه تلفیق کمیسیونهای مالی ،برنامه ریزی وسرمایه گذاری،عمران، ترافیک و امور زیر بنایی و شهرسازی املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور اعضا ،عصار زاده مدیر درآمد، حبیبی‌ مدیر شرکت دهکده طبیعت و کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش،لایحه جابجایی اعتبارات پروژه های عمرانی و اصلاح بودجه سال ۱۴۰۱به میزان ۳۰ میلیارد تومان توسط ذولقدر کارشناس بودجه تشریح شد و مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

در ادامه جلسه نیز لایحه مجوز برگزاری مناقصه ، حفظ و نگهداری دهکده طبیعت باراجین با حضور حبیبی مدیر شرکت دهکده طبیعت مورد بررسی قرار گرفت .

همچنین از دیگر لوایحی که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت  لایحه گواهی اوراق حق تقدم مشارکت در ساخت و ایجاد پارکینگ عمومی و محله ای و طرحهای توسعه شهری بود که توسط عصار زاده مدیر درآمد شهرداری قزوین تشریح شد و در بخشهای تجاری و مسکونی و در بلوک های مناطق مختلف شهری و براساس قیمت منطقه بندی مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است ؛لوایح مناقصه تاسیسات و موتورخانه برای خانه فرهنگ ناصرآباد و محاسبه عوارضات صدور پروانه و کسری پارکینگ به سال ۹۳ در پرونده آقای کرمی مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط