سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۵

علی فرمانی

تشکیل کمیته ویژه "رسانه" توسط صدا و سیما و مدیریت شهری قزوین

به منظور افزایش تعاملات فی مابین شورا و مدیریت شهری با صداوسیمای مرکز قزوین، ضرورت دارد تا کمیته ویژه با نام" رسانه" تشکیل و با نشستهای تخصصی مسایل و مشکلات پیگیری شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین، در جلسه علنی شورا که با حضور مدیر کل صداو سیمای مرکز قزوین بر گزار شد، طی سخنانی به اهمیت نقش رسانه در امر اطلاع رسانی اشاره و اظهار کرد:رسانه ها به ویژه صداو سیما نقش مهمی در جریان سازی افکار عمومی،  اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه دارند و غفلت از این جایگاه اثرات ناخوشایندی  در همه حوزه های فرهنگسازی  بر جای خواهد گذاشت.
 
وی با بیان اینکه رسانه ملی ظرفیت زیادی در جهاد تبیین دارد، افزود: تعاملات بیشتر شورا،مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت صداوسیما باعث افزایش رضایتمندی شهروندان در نگرش آینده محور مدیران شهری خواهد داشت.
 
به گفته فرمانی مدیران نباید با رسانه ها بیگانه باشند چرا که یکی از ملزومات کارها در تحقق جهاد تبیین همین ارتباط با رسانه ها است.
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم تشکیل کمیته رسانه میان مدیریت شهری و صداوسیمای قزوین تاکید نمود و افزود: در این راستا یک نماینده از سوی شورای اسلامی شهرقزوین ، یک نماینده از مدیریت شهری و یک نماینده نیز از سوی صداوسیما تعیین گردد و جلسات تخصصی پیرامون موضوعات و تعاملات فیمابین برگزار شود.
 
فرمانی در بخش دیگری از سخنانش به نقش رسانه ها در امیدآفرینی در جامعه و مطالبه گری اشاره نمودو گفت: اقدامات و تلاشهای خوبی در سطح شورا و مدیریت شهری قزوین برای خدمت رسانی به شهروندان صورت گرفته که نیازمند اطلاع رسانی و انعکاس آنان توسط رسانه ها به ویژه رسانه ملی هستیم.
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین پیشنهاد داد تا به منظور معرفی بیشتر ظرفیتهای و استعدادهای شهر و استان قزوین مدیران کل صداو سیمای مراکز استانهای کشور به قزوین دعوت شوند تا قزوین شناسی در سطح رسانه ملی صورت گیرد.
 
وی تصریح کرد: حفظ منافع درون سازمانی باید خروجی اش خدمت به مردم باشد و هر جایی اگر دیدیم حفظ منافع سازمانی مانع خدمت رسانی خوب به مردم می شود باید در اهداف و عملکرد خود تجدید نظر کنیم.
 
فرمانی ضمن تقدیر و تشکر از  زخمات و تلاشهای صورت گرفته توسط صداو سیمای مرکز قزوین در انعکاس خدمات مدیریت شهری برلزوم افزایش بیش از پیش تعاملات فیمابین تاکید نمود.
 
وی همچنین خواستار پیگیری مطالبات مالی صداوسیمای مرکز قزوین از شهرداری قزوین شد.
 
رییس شورای اسلامی شهرقزوین در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه افزایش تعرفه خدمات عمومی و قبور در سازمان آرامستانهای شهرداری قزوین گفت: بنده با هرگونه افزایش غیر منطقی در تمامی بخشهای عوارض و خدمات که بارآنها بر روی دوش شهروندان باشد مخالفم.
 
وی تاکید کرد: معتقدم شهرداری قزوین گران اداره می شود و شهرداری به جای مدیریت هزینه و ایجاد درآمد به دنبال کسب درآمد از جیب مردم است.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط