شنبه ۱۳۹۸/۰۵/۲۶

محمدحسینی

سازمان پایانه‌های مسافربری قزوین آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مسافران است

علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین آماده ثبت نظرات، انتقادات و مشکلات شهروندان مسافر برای ارتقاء ارائه خدمات رفاهی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسینی افزود: شهروندان مسافر باید با مشاهده هرگونه مشکل و کمبودي، با مراجعه به مديريت داخلي ترمينال شکايت خود را ارائه دهند.

وی بیان کرد: همچنین با طراحی فرم نظرسنجی در پرتال این سازمان به آدرس: http://payanehha.qazvin.ir شهروندان می‌توانند نظرات و انتقادات خود را در راستای پیشبرد اهداف سازمان، به این مجموعه ارائه کنند.

این مسئول ادامه داد: همچنين شهروندان می‌توانند با شماره تلفن 33551225 و شماره پيامک   30006044551225 با مسئولان پايانه‌ها مشکلات خود را در ميان بگذارند.

وی با بیان اینکه شهروندان مسافر با همراهی و همدلی می‌توانند ما را در ارتقاء ارائه خدمات مورد نیاز مسافران کمک کنند، اظهار کرد: با در جریان قرار دادن مشکلات و کمبودها از سوی شهروندان مسافر، می‌توانیم با اتخاذ تدابیر لازم آماده پاسخگویی صریح و شفاف به شهروندان قزوینی و مسافران باشیم.

این مسوول گفت: این سازمان با در نظر گرفتن تدابیر لازم آماده پاسخگویی صریح و شفاف به مراجعان است تا مسافران با کمترین مشکل مواجه شوند.

وی اضافه کرد: با در جریان گذاشتن به موقع مشکلات و کمبودها تلاش خواهیم کرد تا در اسرع وقت به مشکلات و کمبودهای مسافران شهروند رسیدگی کنیم تا رفاه حال شهروندان تامین شود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط