چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۲/۲۲

محمدحسینی:

پایانه‌های قزوین آماده استقبال از مسافران نورورزی می‌شوند

علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین، گفت: پایانه‌های مسافری قزوین با اجرای برنامه‌های گوناگون و آمادگی بیش از پیش، آماده استقبال از بهار 98 است.

به گزارش روابط عمومی سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسینی ضمن تشریح اقدامات این سازمان برای استقبال از بهار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان مسافر در ایام نوروز 98، گفت: برای استقبال از بهار 98 تلاش خواهد شد تا شهروندان بدون دغدغه خاطر به سفرهای خود بپردازند.

وی بازپیرایی و تجهیز اتاق مادر و کودک، لایروبی کانال ترمینال، همکاری کامل با اداره کل حمل و نقل جهت انتظام بخشی بیشتر سواری کرایه ها و انجام تبلیغات محیطی را از اقدامات این سازمان برای استقبال از بهار 98 عنوان کرد.

این مسوول عملیات بازسازی، نوسازی و گسترش فضای سبز همراه با پاکیزگی مناسب‌تر محیط پایانه، استقرار کشیک سازمان از 7 صبح تا 11 شب، حضور پلیس مستقر در ترمینال بطور شبانه روزی در پایانه  آزادگان و غرب و پخش تصاویر راه ها  و گزارش جاده و ترافیک در معرض مسافران و رانندگان از طریق دوربین های مدار بسته را از دیگر اقدامات برای استقبال از بهار ذکر کرد.

وی گفت: سرکشی از ترمینال‌ها و ایستگاه‌‎های تحت پوشش سازمان، نصب بنرهای مربوطه پیش فروش بلیط های نوروزی و تبریک سال نو و پیام مقام معظم رهبری در سال 98 و شعار سال در محوطه ترمینال‌ها و رنگ آمیزی جداول و خط کشی گذرگاه‌ها و کاشت گل و گیاه فصلی نیز در همین راستا برای رفاه حال شهروندان و استقبال از بهار انجام خواهد گرفت.

محمدحسینی گفت: چیدن سفره هفت سین، استقرار پایگاه میراث فرهنگی برای راهنمای گردشگران، استقرار پایگاه جمعیت هلال احمر، شارژ کپسول‌های آتش نشانی، پخش بسته های شکلات به مسافران از دیگر اقدامات استقبال از بهار 98 در این سازمان است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری بیان کرد: خانه تکانی و نظافت ویژه پایانه‌ها در سکوهای سوار و پیاده شدن مسافر، مسجد و نمازخانه، محوطه پارکینگ، غرفه‌ها، سالن انتظار، همچنین نصب بنر، پوستر و تابلوهای جدید راهنما در محوطه از دیگر فعالیت‌های استقبال از بهار 98 خواهد بود.

وی بیان کرد: در این ایام  همه دست‌اندرکاران به‌ نحوی تلاش خواهند کرد تا شرایط سفر مناسب و ایمن برای شهروندان فراهم شود.

مدیرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک گفت: مسافران در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبود، مي‌توانند با مراجعه به مديريت داخلي ترمينال شکايت خود را ارائه دهند و همچنين با شماره تلفن 33551225 و شماره پيامک 30006044551225 مشکلات خود را با مسوولان پايانه‌ها در ميان بگذارند.

وی با تاکید بر اهمیت آرامش روحی و روانی شهروندان مسافر، لزوم همکاری و همراهی متقابل مسافران و مسوولان را در این زمینه یادآور شد و گفت: ما در پایانه‌های مسافری سازوکارهای لازم را برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران فراهم خواهیم کرد.

این مسوول به لزوم رعایت پاکیزگی و بهداشت در پایانه‌ها و اتوبوس‌ها اشاره کرد و از رانندگان و مسافران خواست که در این زمینه همکاری بیشتری با مسوولان پایانه‌ها داشته باشند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط