یکشنبه ۱۳۹۵/۱۲/۲۲

محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري قزوين مطرح کرد؛

شهروندان وظايف سازمان پايانه‌هاي مسافربري را با اداره کل حمل و نقل جاده‌اي اشتباه مي‌گيرند

علي محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: شهروندان به خصوص رانندگان نسبت به وظايف سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين بي‌اطلاع هستند و برنامه‌هاي اين سازمان را با اداره کل راهداري، حمل و نقل جاده اي استان اشتباه مي‌گيرند.

به گزارش روابط عمومي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: برخي از شهروندان و رانندگان وظايف اين سازمان را با اداره کل راهداري، حمل و نقل جاده‌اي استان اشتباه مي‌گيرند و اين موضوع باعث مي‌شود تاثير نامطلوبي در افکار در کيفيت ارائه خدمات ايجاد شود.

وي گفت: برخي شهروندان به خصوص رانندگان انتظاراتي از اين سازمان دارند که هيچ ارتباطي به اين سازمان ندارد در حالي که جزوء وظايف اداره کل راهداري، حمل و نقل جاده‌اي استان است.

محمدحسيني گفت: براي رفاه حال بيشتر شهروندان نماينده اداره کل راهداري، حمل و نقل جاده‌اي استان در اين مجموعه مستقر است تا شهروندان سريع‌تر مشکلات خود را پيگيري کنند.

اين مسوول به وظايف اين سازمان اشاره کرد و  گفت: اهداف اصلي اين سازمان حفظ، نگهداري، اداره امور پايانه‌ها، تجهيز و توسعه آنها با استفاده از ابزار و روش‌هاي پيشرفته و متناسب با افزايش جمعيت و در صورت لزوم احداث پايانه‌ها و غرفه‌هاي جديد در مبادي ورودي و مناسب شهر است.

وي مسئوليت صدور بليط اتوبوس، صدور مجوز براي فعاليت پلاک هاي "ع"، نوع و کيفيت ناوگان را از وظايف اداره کل حمل و نقل پايانه هاي استان نام برد.

محمدحسيني اظهار کرد: شهروندان قبل از هر قضاوتي در ارائه خدمات بايد وظايف هر سازمان را دقيق بدانند و ارتقاء آگاهي شهروندان از وظايف اين سازمان ضروري است.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين اظهار کرد: سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين از جايگاه مهمي با توجه به اهميت کيفيت تردد و حمل و نقل برخوردار است و بر اين اساس اين مجموعه در تلاش است تا از همه توان و ظرفيت‌ها براي ارائه خدمات مطلوب به شهروندان استفاده کند.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط