یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۰

محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري قزوين خبر داد؛

برگزاري دوره آموزشي تکريم ارباب رجوع براي رانندگان پايانه مسافربري آزادگان قزوين

علي محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: در راستاي ارتباط مستقيم رانندگان و کارکنان شرکت‌هاي تعاوني پايانه مسافربري آزادگان با شهروندان، اين سازمان اقدام به برگزاري يک دوره آموزشي نحوه برخورد با ارباب‌رجوع و مشتري‌مداري کرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: با توجه به حساسيت شغل رانندگان و اهميت برخورد با شهروندان، بر آن شديم تا يک دوره آموزشي درباره نحوه برخورد با ارباب‌رجوع و مشتري‌مداري براي رانندگان و کارکنان شرکت‌هاي تعاوني پايانه مسافربري آزادگان برگزار کنيم.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين با يادآوري اينکه رانندگان هر روز ارتباط مستقيمي با شهروندان دارند و بر همين اساس سهم زيادي هم در حمل و نقل عمومي برون شهري دارند، افزود: چنانچه رانندگان آموزش‌هاي لازم در اين زمينه را ببينند مي‌توانند در افزايش رفاه حال شهروندان نقش بسزائي داشته باشند.

محمدحسيني درباره برگزاري اين دوره آموزشي گفت: نظر به اهميت شهرداري در تنوع خدمات‌رساني به شهروندان و ضرورت حاکميت اخلاق حسنه در خدمت صادقانه به شهروندان اين سازمان اقدام به برنامه‌ريزي و برگزاري دوره ياد شده کرد و مقرر شد رانندگان و کارکنان  شرکت هاي تعاوني پايانه مسافربري آزادگان در اين زمينه آموزش لازم را فرا گيرند.

وي اجراي اين دوره آموزشي را در راستاي ارتقاء و حفظ هر چه بيشتر کرامت مردم و تکريم مراجعان و شهروندان دانست.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط