سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

جابجایی بیش از 69 هزار مسافر از پایانه های مسافربری شهرداری قزوین

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: ۳۵بیش از 69 هزار 250 مسافر از ۲۵ اسفند ماه گذشته تا پایان هفدهمین روز از سال جدید توسط پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین به اقصی نقاط کشور جابجا شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ مجید اسلامی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در این باره اظهارداشت: با توجه به جابجایی 69هزار250 مسافر از پایانه‌های شهرداری قزوین در پایان هفدهمین روز از سال جاری، تعداد جابجایی مسافران در پایانه های استان نسبت به مدت مشابه پارسال با کاهش روبرو بوده است.

وی بیان کرد: در هفدهم فروردین ماه امسال آمار جابجایی مسافر از پایانه‌های شهرداری قزوین بیش از 69 هزار نفر بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد کاهش به همراه داشت.

مجید اسلامی تصریح کرد: در سال جاری با ۱۶۴ دستگاه اتوبوس، ۸۴۵ دستگاه مینی بوس و ۶۹۰ دستگاه سواری کرایه نسبت به جابجایی مسافران نوروزی از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین اقدام شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در خصوص فرسودگی ناوگان مسافری بیان کرد: سن ناوگان مسافربری استان ۱۹ سال است و بیشترین مقصد مسافران جابجا شده از طریق پایانه‌ها مسافر در تعطیلات نوروزی امسال به استان‌های تهران و گیلان بود.

انتهای پیام./

تصاویر مرتبط