شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

میرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛

با توجه به اعلام ستاد اربعین تا اطلاع ثانوی سفرهای عراق لغو شده / در صورت لغو سفر، هزینه بلیت استرداد خواهد شد

علی محمدحسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: با توجه به اعلام ستاد اربعین تا اطلاع ثانوی سفرهای عراق لغو شده از این رو مردم فعلا به پایانه ها مراجعه نکنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ علی محمدحسینی درباره لغو سفرها به سمت‌های عراق تا اطلاع ثانوی با دستور ستاد اربعین اظهار داشت: طبق اعلام ستاد اربعین فعلا سفرها به سمت تمام پایانه‌های مرزی عراق متوقف شده‌است و باید منتظر تصمیمات بعدی این ستاد باشیم.

وی تاکید کرد: از مردم درخواست داریم فعلا تا اطلاع ثانوی به پایانه مراجعه نکنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با بیان اینکه تا تصمیم بعدی ستاد مردم نسبت به مراجعه به پایانه‌ها اقدام نکنند تا ازدحامی هم ایجاد نشود، گفت: به محض از سرگیری حرکت اتوبوس‌ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.  

محمد حسینی ادامه داد: طبق اعلام ستاد اربعین ظرفیت و امکانات پایانه‌های مرزی در خاک ایران آمادگی پذیرش زائران را دارد و مشکلی برای تردد زائران در پایانه‌های مرزی با عراق نیست اما این تصمیم با خواسته کشور عراق گرفته شده چراکه ظرفیت‌ها و امکانات برای پذیرش این حجم از زائر را ندارد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین افزود: عراق پیش بینی این حجم از ورود زائران را نداشت از این رو امکانات کافی برای پذیرش آنها را ندارد. برای مثال در حالی که در مرز مهران بیش از ١٠٠ گیت برای تردد زائران پیش‌بینی شده این عدد در سمت عراق کمتر از ٢٠ گیت است از این رو عراق با ازدحام جمعیت توقف چند ساعته در پذیرش زائر داشت و این باعث ازدحام جمعیت در پایانه‌های مرزی در سمت ایران می‌شد و در نهایت تصمیم به لغو سفرها تا اطلاع ثانوی گرفت.

علی محمد حسینی تاکید کرد: افرادی که از پیش بلیت خریداری کرده‌اند در صورت تمایل منتظر تصمیم بعدی ستاد اربعین بمانند اما اگر قصد استرداد بلیت اتوبوس را داشته باشند وجه به صورت کامل به این افراد توسط شرکت های مربوطه بازپرداخت‌ خواهد شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط