شنبه ۱۳۹۳/۱۲/۲۳

محمدحسيني، سرپرست سازمان پايانه‌هاي مسافربري قزوين خبر داد؛

پايانه‌هاي قزوين؛ آماده استقبال از مسافران نورورزي94

پايانه‌هاي مسافري قزوين با اجراي برنامه‌هاي گوناگون و آمادگي بيش از پيش، آماده استقبال از بهار 94 است.

 

علي محمدحسيني، سرپرست سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: پايانه‌هاي مسافري قزوين با اجراي برنامه‌هاي گوناگون و آمادگي بيش از پيش، آماده استقبال از بهار 94 است.
به گزارش روابط عمومي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: فعاليت‌هاي اين سازمان براي اجراي هرچه بهتر طرح استقبال از بهار 94 آغاز شده است تا براي ارائه خدمات موردنياز مسافران نوروزي آماده شود.
وي افزود: انجام تبليغات محيطي، عمليات بازسازي، نوسازي و گسترش فضاي سبز همراه با پاکيزگي مناسب‌تر محيط پايانه از جمله اقداماتي است که در پايانه‌هاي مسافري شروع شده و ترميم آسفالت و لکه گيري مسيرها، افزايش ميزان روشنايي فضاي باز، رنگ آميزي جداول و خط کشي گذرگاه‌ها و کاشت گل و گياه فصلي نيز در همين راستا انجام گرفته است.
محمدحسيني بيان کرد: خانه تکاني و نظافت ويژه پايانه‌ها در سکوهاي سوار و پياده شدن مسافر، مسجد و نمازخانه، محوطه پارکينگ، غرفه‌ها، سالن انتظار و سرويس بهداشتي همچنين نصب بنر، پوستر و تابلوهاي جديد راهنما در محوطه از ديگر فعاليت‌هاي استقبال از بهار94 است.
اين مسوول گفت: با شروع فصل بهار، پايانه‌هاي مسافربري قزوين با امکانات و تجهيزات خود آماده ارائه خدمات مطلوب و مورد نياز به مسافران است.
وي افزود: همه تلاش کساني که در پايانه‌ها انجام وظيفه مي‌کنند اين است که شرايط مناسبي را براي شهروندان مسافر فراهم کنند تا هيچ نگراني براي سفر نداشته باشند.
وي بيان کرد: در اين ايام همه دست‌اندرکاران به‌ نحوي تلاش مي‌کنند که شرايط مناسب و ايمن را فراهم کنند تا مردم بدون دغدغه خاطر به سفرهاي خود بپردازند.
سرپرست سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهي در پايانه‌هاي مسافري از جمله اتاق مادر و کودک،سرويس بهداشتي، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌هاي تجاري که محصولات و کالاهاي موردنياز مسافران را در پايانه‌ها ارائه مي‌کنند، گفت: مسافران با استفاده از اين امکانات، در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودي، مي‌توانند با مراجعه به مديريت داخلي ترمينال شکايت خود را ارائه دهند و همچنين با شماره تلفن 33551225 و شماره پيامک   30006044551225 با مسئولان پايانه‌ها مشکلات خود را در ميان بگذارند.
وي با تاکيد بر اهميت آرامش روحي و رواني شهروندان مسافر، لزوم همکاري و همراهي متقابل مسافران و مسئولان را در اين زمينه يادآور شد و گفت: ما در پايانه‌هاي مسافري سازوکارهاي لازم را براي خدمت‌رساني مطلوب به مسافران فراهم کرده‌ايم.
اين مسئول به لزوم رعايت پاکيزگي و بهداشت در پايانه‌ها و اتوبوس‌ها اشاره کرد و از رانندگان و مسافران خواست که در اين زمينه همکاري بيشتري با مسئولان پايانه‌ها داشته باشند.
وي در ادامه تعداد پايانه‌هاي مسافربري شهر قزوين را دو پايانه مسافربري آزادگان و غرب عنوان و بيان کرد: دو ايستگاه برون شهري الموت شرقي و بوئين زهرا ساماندهي شده است.
اين مسئول گفت: ميانگين روزانه تعداد مسافر خروجي از پايانه مسافربري آزادگان و غرب شهر قزوين 7هزار و 700 نفر است.
وي بيان کرد: تعداد شرکت‌هاي اتوبوسراني برون شهري 15 شرکت با 313 دستگاه اتوبوس و تعداد شرکت ها ميني‌بوسراني برون شهري 3 شرکت با 176 دستگاه ميني‌بوس است.
وي افزود: تعداد شرکت‌هاي سواري کرايه 7 شرکت با 540 دستگاه سواري کرايه است.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط