شنبه ۱۳۹۵/۰۸/۲۹

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين تشريح کرد

ويژه برنامه هاي هفته کتاب شهرداري قزوين

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برنامه هاي هفته کتاب و کتابخواني را که در مراکز سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري برگزار شد را تشريح کرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين،سعيد وزيري نژاد افزود:به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني؛ دانش آموزان مدرسه شهيد قرني از کتابخانه انديشه سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين بازديد کردند که برگزاري مسابقه نقاشي همگاني، بازديد از قسمت هاي مختلف کتابخانه  از جمله برنامه هاي اين بازديد بود.

وي اضافه کرد:در اين بازديد کودکان و دانش اموزان با بخش هاي مخزن، مرجع، نشريات، سالن مطالعه و همچنين نحوه ثبت کتاب آشنا شدند.

برگزاري مسابقه نقاشي در فرهنگسرا بانو سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين

وزيري نژاد اظهار کرد: همچنين به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني؛ مسابقه نقاشي در خانه کودک فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) به منظور ترويج  فرهنگ مطالعه و علاقه مند کردن کودکان به کتابخواني برگزار شد.

بازديد اعضاي کمسيون فرهنگي شوراي شهر قزوين

اين مسئول افزود: همچنين به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني، جمعي از اعضاي شوراي شهر قزوين از کتابخانه هاي انديشه، شهيد نواب صفوي و محمديه سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين بازديد و از کتابداران اين کتابخانه ها تقدير کردند.

برپايي نمايشگاه «با هم کتاب بخوانيم» در خانه فرهنگ محمديه

وي برپايي نمايشگاه «با هم کتاب بخوانيم» را از ديگر برنامه هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برشمرد که در خانه فرهنگ محمديه برگزار شد، در اين برنامه آموزشي کودکان با ساخت کاردستي کتاب، بلند خواندن کتاب را ياد گرفتند.

بازديد دانش آموزان از کتابخانه فرهنگسرا بانو فاطمه زهرا (س)

اين مسئول از بازديد دانش آموزان از کتابخانه فرهنگسراي بانو فاطمه زهرا (س) خبر داد و گفت:مسابقه کتابخواني،اهدا جوايز به نفرات برگزيده،ساخت پازل کتب و عضويت رايگان در کتابخانه فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) از جمله برنامه هاي اين بازديد بود.

کارگاه عصرانه با طعم کتاب در خانه فرهنگ محمديه برگزار شد

وزيري نژاد افزود: برگزاري کارگاه عصرانه با طعم کتاب با حضور نويسندگان و شاعران استان قزوين به همراه تقدير از اعضاي برتر کتابخوان در سطح محله را از برنامه هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني برشمرد.

برگزاري مسابقه کتابخواني من يار مهربانم در فرهنگسرا بانو

وي اضافه کرد: همچنين به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني، مسابقه کتابخواني «من يار مهربانم» در کتابخانه بانو حضرت زهرا (س)  برگزار شد که اين مسابقه به منظور افزايش انگيزه و علاقه کودکان و جوانان به کتاب وکتاب خواني و تلاش براي افزايش سرانه مطالعه در ميان کودکان در دستور کار سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قرار گرفت.

بازديد دانش آموزان دبيرستان امامت از کتابخانه محمديه

وزيري نژاد از بازديد دانش آموزان دبيرستان امامت از کتابخانه محمديه خبر داد و گفت:برگزاري مسابقه کتابخواني و بازديد از قسمت هاي مختلف کتابخانه  از جمله بخش هاي مخزن، مرجع، نشريات، سالن مطالعه و همچنين نحوه ثبت کتاب از جمله برنامه هاي اين بازديد بود.

ساخت كتاب داستان از نقاشي هاي ذهني نوآموزان فرهنگسراي شهيد رجايي

وي برگزاري مسابقه نقاشي و ساخت كتاب داستان از نقاشي هاي ذهني نوآموزان فرهنگسراي شهيد رجايي را از ديگر برنامه هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين عنوان کرد و گفت:اين برنامه به منظور انس بيشتر کودکان با کتاب و پرورش خلاقيت در آنان در فرهنگسرا شهيد رجايي قزوين برگزار شد.

وي اظهار کرد:همچنين به منظور ترويج فرهنگ مطالعه و آشنايي نوآموزان با كتاب نوآموزان ويژه برنامه هاي نظير کودکان پيش دبستاني از كتابخانه شهيد رجايي،معرفي قسمت هاي مختلف كتابخانه و اشنايي با كنابداران، خواندن دوجلد جلد كتاب كودك با مفهوم «دوست من كتاب» و مسابقه نقاشي و همچنين ساخت كتاب با نقاشي خود نوآموزان برگزار شد.

 

 

تصاویر مرتبط