چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۲

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد"

جانمایی هزار نقطه در شهر قزوین برای تبلیغات انتخاباتی

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: ۱۰۰۰ نقطه در شهر قزوین برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم اظهار کرد: در راستای فراهم کردن بستر حضور پرشور مردم در انتخابات، این سازمان اقدام به جانمایی و نصب سازه های تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر کرده است.


وی افزود: این داربست ها همراه با گونی ها آبی در مکان‌های پرتردد مانند تقاطع‌ها و میادین اصلی شهر جانمایی شده است تا پوسترهای مدنظر کاندیداها بر روی آن نصب شود.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: همچنین این سازمان اقدام به نصب ۸۰۰ متر بنر بر روی دیوارهای بلااستفاده برای تبلیغات کاندیداها و چسباندن پوسترها و تراکت ها کرده است.
وی ادامه داد: نصب سازه های فلزی به صورت عادلانه در نواحی منفصل شهری از جمله شهرک دانش، ناصرآباد، شفیع آباد، چوبیندر، وثوق آباد، اسماعیل آباد، خیرآباد و..‌. نیز با هدف آگاهی بخشی مردم نصب خواهد شد.


وی توضیح داد: جانمایی سازه های تبلیغاتی در راستای حفظ و آراستگی منظر شهری و پیشگیری از آلودگی های بصری انجام شده است.


منجم یادآور شد: از کاندیداها و طرفداران آنها درخواست می کنیم باتوجه به لزوم حفظ سیمای شهری، پوسترها و تصاویر تبلیغاتی خود را در نقاط مشخص شده بچسبانند و از نصب آن بر روی پایه های روشنایی ها، تیرهای برق، آثار تاریخی، دیوارهای عمومی و .... خودداری کنند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط