دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۳۰

اولین جلسه ستاد استقبال از نوروز منطقه یک شهرداری قزوین برگزار شد

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از تشکیل اولین جلسه ستاد استقبال از نوروز با حضور معاونین و روسای نواحی و واحدهای منطقه یک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی گفت:  با نزدیک شدن به فصل بهار و لزوم آمادگی جهت استقبال از بهار و تشکیل ستاد استقبال از بهار، اولین جلسه کمیته ستاد استقبال از بهار در منطقه یک شهرداری قزوین با هدف تسهیل در خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی برگزار شد.

 

وی با اشاره به اقداماتی که در این راستا و تا قبل از فرارسیدن عید نوروز باید در سطح منطقه 1 صورت بگیرد،افزود: در حوزه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فضای سبز اقدامات گسترده‌ای تا قبل از فرارسیدن عید نوروز و پایان سال جاری با همکاری سازمانهای وابسته به شهرداری و با هماهنگی معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه یک تدارک دیده شده است تا فضا جهت استقرار مهمانان نوروزی و بهار به خوبی فراهم گردد.

سید رضی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم و اساسی در حوزه عمرانی، مرمت  پیاده رو و تعویض جداول فرسوده و آسفالت معابر ورودی شهر می‌باشد که هم اکنون از سوی معاونت عمرانی شهرداری منطقه 1 در حال انجام است.

 

این مقام مسئول با بیان دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی و خدمات شهری اظهار داشت: بهسازی سرویس‌های بهداشتی و  احداث سرویس بهداشتی جدید،لغو صدور مجوز حفاری و لکه گیری و آسفالت حفاریهای انجام شده از دیگر فعالیت‌های مجموعه شهرداری منطقه1  است که تا پایان سال جاری در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

 

سید رضی در پایان عنوان کرد: مجموعه شهرداری منطقه یک تمام تلاش خود را جهت رفاه حال شهروندان و ایجاد یک سفر خاطره انگیز و خاطره خوش برای مسافران نوروزی با اجرای پروژه‌های خدماتی به کار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط