شنبه ۱۳۹۰/۱۱/۱۵

همداني، معاون شهرداري قزوين:

طرح تغيير جهت خيابان شهرداري و خط وِيژه خيابان طالقاني کماکان اجرا مي شود

فرمانده نيروي انتظامي قزوين بعد از بازديد از مرکز کنترل ترافيک قزوين، در جلسه‌اي با معاون شهرداري قزوين ضمن تشکر از همراهي شهرداري وپليس راهنمايي ورانندگي وضعيت معابر مرکزي شهر پس از طرح تغيير جهت خيابان شهرداري را مورد نقد و بررسي قرار دارد.

 

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ سيد مهدي يدي همداني معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در اين جلسه با اشاره به رشد 25 درصدي مسافران اتوبوس در محدوده طالقاني پس از ايجاد خط ويژه اتوبوس در اين خيابان به بيان توضيحاتي در خصوص اقدامات سال جاري و پيش‌بيني‌هاي سال آتي حوزه خود و سازمان‌هاي تابعه پرداخت.
 بنابر اين گزارش، طبق مذاکرات صورت گرفته در اين جلسه مقرر شد طرح تغيير جهت خيابان شهرداري و ايجاد خط وِيژه در خيابان طالقاني کماکان اجرا شود.
همچنين توسط اعضاي جلسه، نتايج اجراي طرح مذکور در خيابان شهرداري، طالقاني و خيام جنوبي و در بلوار مدرس رو به بهبودي ارزيابي و مقرر شد با اصلاح چراغ راهنمايي، از چگالي بار ترافيک در بلوار مدرس و خيابان بوعلي کاسته شود تا طرح موفقيت بيشتري داشته باشد.
همداني از نصب دوربين‌هاي ثبت پلاک تا پايان سال جاري خبر داد وگفت: با نصب دوربين‌هاي ثبت پلاک در ابتداي بلوار دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) و ابتداي بلوار نخبگان از سمت اتوبان و انتهاي بلوار ميرزا کوچک خان به ميدان 22بهمن جهت کنترل ورود وسايل نقليه سنگين به شهر، و نصب دوربين در خيابان امام خميني(ره جهت کنترل خطوط ويژه آن در سال آتي توسط شهرداري قزوين از مهمترين مصوبات اين جلسه مي باشد که در دستور کار قرار گرفت.
وي با مثبت ارزيابي كردن مصوبات اين جلسه افزود: از اين پس براي برنامه‌ريزي موضوعات مهندسي، فرهنگ سازي، ايمن سازي و اعمال قانون، اتاق فکر معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري و پليس راهنمايي و رانندگي با حضور مديران عامل سازمانهاي اتوبوسراني ، تاکسيراني ، پايانه ها ، حمل ونقل وترافيک و رييس پليس راهور شهرستان ، روساي مناطق پليس راهور به صورت هفتگي در محل مرکز کنترل ترافيک تشکيل مي شود .
همداني با اشاره به مصوبات جلسه گفت: شناسنامه دار کردن تابلوهاي ترافيکي و ساماندهي علائم و تابلوهاي شهر از ديگر مصوبات اين جلسه بود که در دستور کار قرار گرفت.
گفتني است؛ اين جلسه با دعوت معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين از فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين در مرکز کنترل ترافيک برگزار شد و فرمانده نيروي انتظامي، رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان قزوين، رييس پليس راهور شهرستان قزوين و مديران عامل سازمانهاي اتوبوسراني ، تاکسيراني و حمل ونقل وترافيک از مدعوين اين جلسه بودند.
در پايان اين جلسه؛ معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين به پاس تلاش و زحمات فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين سردار مسعود جعفري نسب لوح تقدير به وي تقديم كرد .
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط